Finns än idag


Jag har det svårt med livet, har det svårt i skolan, och har det väldigt svårt i kärlek...
Jag fattar inte bara hur jag kan älska dem som inte älskar mig.
det är svårt och höra av ngn som man älskar
att dem inte älskar den tillbaka.
Det har jag fått höra ett par gånger,
Man mår inte bra, man tar tablett efter tablett.
Man har sina problem och sen så kommer ngn annan som har problem.
Livet är tuff, men jag vet att jag klarar av det hära.
Men när du försvann, så försvann inte bara du och all min styrka med vinden.
Jag måste bara förstå vart vinden vill att jag ska gå.
Jag börjar gå min egen väg och ingen annans.
jag lyckas med det.
Jag fortsätter och gå min egna stig.
Men jag fattar inte hur man kan klara av de, allt som ni har berättat.
det värkar svårt.
Men när jag har min pojkvän vid min sida och mina vänner.
Så lyser min väg än idag.
Tack för hjälpen!
Men jag ska klara av att stå på mina egna ben.
Jag har alltid blivit bärt dit jag ska,´
Inte nu längre.

/ Cathrin Helena Eriksson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0