:) / M

Idag mår jag faktiskt bra, jag är glad efter igår. Igår va jag på fest hos min kompis Melinda, de va David och John som "firades", eller ja de va typ anledningen till att ha festen;) Hade as kul men som alla roliga fester kommer dagen efter:o haha och idag va jag med min syster mamma och granne på en hundutställning där vi ställde ut vår hund Wille.
De här är då min lilla älsklings hund;)<3

Juste ni kanske vill veta hur de gick, han fick två små sööta första pris rosetter=D röda också. hihi hans första utställning:) jag är så stolt över honom. Fast bara för att han va med här ska ni inte tro att jag stödjer skönhetstävlingar! för jag tycker att det är fel att man ska fixa sig så "vacker" som man kan, nej naturligt är bäst;) hihi

Som ni märker mår jag mycke bättre:) nu ska jag nog ta och gå ner och kolla vad alla gör för jag har skit tråkigt:o

Puss och juste tack till alla er igår, jag behövde de där;)<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0