a ännu en dag/ M

Mår skit, gråter för de mesta, ena sek älskar han mig andra hatar han mig, ni killar som tror att jag vill ha er lägg ner ett tag. Jag försöker snacka med dig vill reda ut allt bara, sen kan vi se var vi står men du vill inte säger du till mig medans du säger till andra att du vill, känns hopplöst, känns jobbigt. Visst kan jag gå ut med massa killar och visst kan jag säga att jag är lycklig och att jag har känslor för dom men det vore att ljuga mycket. Vet inte när jag blir lycklig igen, eller om jag vill dejta andra just nu. Just nu känner jag bara längtan efter närhet, idag redan på morognen grät jag, efter min underbara dröm som självklart inte va sann, sen när jag kom hem och insåg att jag inte är värd det, sen när Catte ringer och snackar och så nu. Tårarna bara sprutar ur mig. Jag äter sämre, aldrig hungrig, sover gör jag knappt heller och har kul inte speciellt. Precis innan jag somnar känns det som om jag har dig bakom mig, skyddande men så vänder jag mig om och det är tomt, precis den sekunden vill jag somna in och inte vakna men jag måste ju vakna jag måste se allt och känna smärtan, känns som om det är tomt där, som om mitt hjärta inte finns, och i kärlek gör det ju inte, du kastade de i marken och trampade på det. Känns jobbigt. Vill int eälska dig längre men jag kan inte sluta. kanske inte så konstigt, känner mig extremt ledsen och tror knappast festen på fredag kommer göra det bättre. Kanske borde bli lebb, då kan man inte bli sårad på samma sätt, eller kanske bi. Nej tjejer är inte min grej.

Idag va jag och mamma i stan, jag köpte EN sak! kanske lägger upp bild senare, sen på träningen, som om jag inet vore klantig så tappade jag en grej på handleden så nu har jag skit ont, men jag klarade en grej jag aldrig har kunnat, frivolt handvolt frivolt, as nice eftersom jag suger på att dela;)

Men ska väl dra mig tillbaka, natten måste börja någonstans och här är väl en bra början, förlåt att jag är så deppig idag igår iförrgår men jag har det jobbigt och kan inte göra ett skit åt de:o

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0