/ C

Ja men hejsan hejsan bloggen  (A) <3
jag tänkte berätta att jag ska börja blogga igen  :D ni såg ju att mathilda har varit en dukigt liten flicka och skrivit i bloggen : ) men hon ska nog ta en liten paus tror jag... ni ser vad hon skriver om, hon mår inte rikitigt bra  just nu : ) <33 men Cathin den underbara är tillbaka : ) <33  man säger heeey !
men jag sitter här uppe i uppsala nu hos jenni: ) imorgon blire hemfärd för oss två :P <33 tihi jag bröja sakna stockholm nu och alla mina underbara små söötnosar  :) <333 japp, men min data har typ gått sönder tror jag:;' jag vet  !!! men jag får se om jag kan blogga ändåå du vet att jag älskar er mina små och stora undarbara blgg läsare  : )   här är en blogg jag läser varje dag : ) http://jonnu.blogg.se   mina små sötnosar jonnah och sofe : ) <3
Japp, men det var nog allt för mig juste jag ska lägga upp bilder på jonas sen när jag och jenni ( mest jenni) färgar håret på honom : P hahahahaah fett niiiiice  : ) <33 i know that you loves me    men vi hörs och så bloggar jag mer när jag kommer hem, juste jag ska på kryssning snart oxåå jenni ville följa med mathilda ville följa med och danii  : O svårt faktikst <3333   men fortsätt läs båran blogg : ) <33

Kommentarer
Postat av: jonnah

naawh vad söt gumman! läser diiin meeed :D <3333

2010-04-01 @ 19:02:16
URL: http://jonnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0