/ M

Man tror att man är älskad av den man älskar, men sen helt plötsligt efter ett sms där de står "jag älskar dig" får man "inte älskat dig på flera dagar" så är man dumpad av den man älskar, orkar inte äta, orkar inte sova orkar inte ens dö. Facebook orkar jag inte heller med, alla förhållanden nej jag orkar inte. Känns som att jag ska sluta andas mellan tårarna. Förlåt men så jä*la svårt att sluta älska dig, förlåt men allt är mitt fel, förlåt måste glömma dig, ta nya andetag och leva men kommer jag klara de? Orkar inte bli ledsen igen men så händer de, trodde du älskade mig som du sa, trodde du va "den" men tydligen inte, inget kan få mig att le igen, ingen kan få mig att vilja vara kvar, vad än mamma säger om att den finns fler som förtjänar mig kan jag inte tro henne. Läser smsen från dig om att du älskar mig men kan inte sluta gråta, jag kan inte förstå hur du kunde ljuga för mig, hoppas hela tiden att jag ska vakna upp och se morgonen av den 21/11-09 dagen de blev vi och sen kunna göra allt rätt eller bara få vakna upp får några dagar sen så jag skulle ha gråtit klart, känns som att de inte finns mer att kämpa för. Varför ens försöka? Du kommer aldrig älska mig igen hur mycke jag än älskar dig. Hoppas hela tiden att du ska säga att du har tänkt och att du älskar mig eller att du drev, skulle fan förlåta dig. Jag kan slippa tårar i ca 30 min sen rinner dom igen och jag känner hur mitt hjärta inte lyssnar, vet inte vad jag ska göra, visst kan jag ta en ny och säga ja men jag trodde vi hade något, något speciellt men tydligen inte, vad ska man säga? Kärlek vad är de? När jag sa att jag  älskar dig menade jag de! men de gjorde tydligen inte du...Vet inte vad ja vill längre, för jag kan aldrig få som jag vill! Jag kommer klara mig för jag måste men just nu vill jag inte klara mig vill bara höra dig säga att du älskar mig... men kan inte, kommer aldrig hända igen och de gör mig grymt olycklig, vad jag mest oroar mig för är hur de kommer kännas att se dig med en annan tjej, kommer inte klara de och de vet jag redan. Funderar på hur jag ska lösa de, straffa mig är inte en bra ide men jag kan inte heller leva med att veta att jag förlorat den jag älskar. Men varför skulle du bry dig?



Så nu är de officiellt jag är singel igen, men jag kan inte ha ett förhållande än, måste samla mig och komma över de här först...

Ha de så bra tills vidare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0